Spoločnosť KLINICKÁ BIOCHÉMIA s.r.o. má v ponuke pre svojich klientov uvedené elektronické služby: • Elektronické výsledky • Elektronické žiadanky • Objednanie odberového materiálu • DôveraLab |
||
Elektronické služby sú určené našim klientom a ich využívanie je podmienené registráciou v spoločnosti KLINICKÁ BIOCHÉMIA s.r.o. prostredníctvom registračného formulára, ktorý nájdete na našej internetovej stránke alebo ho získate prostredníctvom našich obchodných zástupcov. Služby sú počas doby trvania spolupráce poskytované klientovi ako benefit bez poplatku. Na ich využívanie je potrebný počítač s pripojením na internet. Elektronické výsledky Prenos výsledkov z našich laboratórií k Vám – lekárom je zabezpečený nielen v klasickej papierovej podobe, ale aj prostredníctvom internetu. Výsledky vyšetrení poskytujeme vždy aj písomne. Táto služba prináša so sebou väčšie pohodlie a rýchlejšiu dostupnosť výsledkov. Nezávisí na tom, do ktorého nášho laboratória materiál posielate, ale ihneď po jeho spracovaní, získaní výsledkov a overení správnosti lekárom, sú výsledky dostupné prostredníctvom internetu vo Vašom počítači. V prípade elektronických výsledkov ponúkame 3 varianty:
Výhody používania elektronických výsledkov: • Dostupnosť výsledkov po prihlásení z akéhokoľvek zariadenia s prístupom na internet 24 hodín denne (v prípade variantu č. 1) • Možnosť jednoduchého prenosu výsledkov priamo do karty pacienta • Skrátenie času čakania na výsledok – dostupnosť výsledkov ihneď po validácii v laboratóriu • Sledovanie vývoja hodnôt ordinovaných parametrov Ak máte záujem o túto službu, vyplňte registračný formulár priamo na našej internetovej stránke alebo kontaktujte našich obchodných zástupcov: Monika Dupkalová, mobil: 0918 423 237 Mgr. Ardian Ameti, mobil: 0918 210 678 Ak potrebujete poradiť s výberom služby, kontaktujte náš IT tím: Ing. Silvia Izáková, mobil: 0905 489 981 Štefan Zervan, mobil: 0918 423 349 Elektronické žiadanky Elektronické žiadanky umožňujú ambulancii efektívny manažment pacientov v čase odberov a v konečnom dôsledku skracujú proces diagnostiky. Výhody používania: • zníženie chybovosti na strane ambulancie, aj laboratória • možnosť používania vlastných šablón laboratórnych vyšetrení • príprava žiadaniek vopred bez odoslania (deň, týždeň, mesiac...) • netreba vypisovať papierovú žiadanku – menej papierov v ambulancii • evidencia odoslaných vzoriek a žiadaných vyšetrení Aj v prípade používania elektronickej žiadanky je potrebné na odobratý materiál nalepiť štítok s osobnými údajmi pacienta. Uvedenie mena a rodného čísla na štítku garantuje správnu identifikáciu vzorky v našom laboratóriu. Taktiež je potrebné vytlačiť sprievodný list k elektronickým žiadankám, ktorý obsahuje externý identifikátor, ktorý slúži na spárovanie elektronickej žiadanky s materiálom pacienta. Funkcionalitu elektronickej žiadanky je možné využívať niekoľkými spôsobmi: • Cez webové rozhranie na základe prihlasovacieho mena, hesla a GRID karty priamo na jeden z našich serverov (v rámci jedného prihlásenia máte dostupné výsledky, aj žiadanky) • Vygenerovanie elektronickej žiadanky cez laboratórny modul v ambulantnom informačnom systéme (MediCom Software s.r.o., PROSOFT, spol. s r.o. Košice, Datalan, a.s., STAPRO SLOVENSKO s.r.o.) Ak máte záujem o túto službu, kontaktujte našich obchodných zástupcov. Objednanie odberového materiálu Na našej internetovej stránke je k dispozícii formulár, ktorý slúži na objednanie odberových súprav a žiadaniek k vyšetreniam. Materiál Vám bude doručený našim vodičom. DôveraLab Sme partnerom zdravotnej poisťovne Dôvera pre elektronickú komunikáciu v oblasti laboratórnej diagnostiky. Pokiaľ je dodávateľom Vášho ambulantného / nemocničného informačného softvéru jedna z nižšie uvedených firiem, získavate prístup k výsledkom všetkých vyšetrení Vašich pacientov v sieti našich laboratórií. Viac informácii o tomto projekte získate u svojho dodávateľa softvéru alebo nájdete priamo na stránkach Dôvery zdravotnej poisťovne. Dodávatelia softvéru s dostupnou službou DôveraLab: • LCS ELECTRONICS, spol. s r.o. • Capitol Development s.r.o. • STAPRO SLOVENSKO s.r.o. • Datalan, a.s. • CompuGroup Medical Slovensko s.r.o. • PROSOFT, spol. s r.o. Košice • VYPTECH s.r.o. • Počítače a Programovanie, s.r.o. • MediCom Software s.r.o. • ICZ Slovakia a. s. • SOFTPROGRES s.r.o. • DATASOFT s.r.o. • STRUIX s.r.o. • NÁRODNÝ ENDOKRINOLOGICKÝ A DIABETOLOGICKÝ ÚSTAV n.o. |
||
V tejto časti
- Ponuka vyšetrení
- Odborné články
- Kvalita vyšetrovaných parametrov
- Referenčné hodnoty
- Informačné listy
- Legislatíva
- Preanalytická a postanalytická fáza
- Zvoz materiálu a odpadu
- Elektronické služby
- Semináre pre lekárov
- Projekty
- Dodávatelia
- Odborné spoločnosti
Rýchle odkazy
Novinky
- Voľná pozícia IT pracovníka pre pracovisko v Žiline - zobraziť
- Objednávací formuulár pre firmy na vyšetrenie RT PCR SARS-CoV-2- zobraziť
- VšZP - balíček PCR vyšetrení respiračných ochorení - zobraziť
- Úhrada protilátok SARS-CoV-2 poisťovňami VŠZP a Union - zobraziť
- Index zdravia prostaty (Prostate health index, PHI) - leták Beckman Coulter - zobraziť
- Odbery na COVID-19 na základe odporúčania lekára - pacient alebo lekár sa musí prihlásiť cez stránku https://www.korona.gov.sk/ - „požiadať o vyšetrenie“ a tam mu bude pridelené mobilné odberové miesto, dátum a čas vyšetrenia. Od 5.5.2020 nie je potrebné nahlasovať pacientov na základe odporučenia lekára, cez call centrum našej spoločnosti.
- Sledujte nás na facebooku: